A BVLGARI Parfums egy találkozás az ékszerek és a parfümök birodalma között, amely lenyűgözően fejezi ki a kortárs Mediterrán ragyogást. A BVLGARI úttörő szelleme, a kifinomultság iránti érzéke és a színek mesteri használatának tudása mind mélyen az Örök Városban, Rómában gyökerezik.

Vezető luxus világmárka, mely a francia elegancia és a 20. század divatjának egy legmeghatározóbb szereplője. A Chanel, a modern, felszabadult, elegáns és dinamikus nő szimbóluma. A világ legismertebb parfümje a Chanel N°5 (1921).

Charles Chevignon-ról elnevezett divatmárka (1979), akire az 50-es évek „amerikai álma” alapján terveztek ruhákat. A márka legnagyobb sikere a bőr bomber dzseki. Parfümjei a könnyű, stílusos, városi eleganciát tükrözik a mindennapokra (Best of Chevignon 1995).

Európa vezető luxus bőrápolási márkája, mely a növényeket és a tudományt egyesíti minden egyes újításában már 1954 óta. A márka egyedi termékei a 100% tiszta növényi kivonatokat tartalmazó olajok (1965). A Clarins szebbé teszi az életet.

A világhíres olasz eleganciát képviselő divatmárka illatkreációi is stílusos, szenvedélyes, magabiztos, egyben kissé titokzatos, olasz mentalitást tükröznek. Parfüm különlegességei igazi mediterrán nyitottságot, temperamentumot és eleganciát hordoznak magukban.

Több mint 180 éves múlttal rendelkező francia luxusmárka, mely az 1837-es alapítása óta a világ egyik legáhítottabb divatházzá nőtte ki magát. Parfümkészítéssel 1951 óta foglalkoznak, azóta több, mint 100 illatkreációt jegyez a Hermés márka.

Híres japán divattervező. Stílusa: sajátos szabásvonal, mégis hordható ruhák. Alkotásaiban nagyszerűen ötvözi a misztikus Kelet és a modern Nyugat stíluselemeit. Első illatával (1992) és parfümjeivel fejet hajt a japán hagyományok, a kultúra és a természet előtt.

A világ gyönyörű! A márka kedvenc mottóját már 20 éve visszhangozzák a Kenzo alkotásai. Egyfajta őrült álom is egyben, az a poétikus és szokatlan szemléletmód, amelyet a márka képvisel a világban. Parfümjei is egyedi, páratlan és különleges világot teremtenek.

Illatai megalkotásánál is a Mercedes-Benz márka filozófiáját követték: a legjobbat, vagy semmit. Parfümjei kiváló minőséget, sportos eleganciát, kifinomultságot, életstílust és időtlenséget tükröznek. Jellemzői: érzelem, letisztult formák, kiegyensúlyozottság.

Kubai származású, tehetséges amerikai divattervező. Első illata (2003) szinte azonnal óriási sikert aratott. Csábító parfümjei különleges vonzerőt sugároznak, rövid időn belül innovatív klasszikusok és modern ikonok lettek az illatiparban.

Luxus bőrápolás több mint 145 éve. Japán hagyományok, csúcsminőségű termékek (bőr- és testápolás, sminkek, illatok), legmodernebb technika a természettől a tudományig. Küldetése: élményben gazdagít. Hitvallása: a szépség örök, a szépség nélkülözhetetlen.

A francia divatházat Thierry Gillier alapította 1997-ben. Mottó: rock, művészet, szabadság. Egy modern, szabadszellemű, művészi, párizsi márka, melynek alapelve: szabályok nélkül, légy önmagad! A divatház első különleges illatpárosa 2016-ban jelent meg.

A márka 1770-es évek óta az angol királyi udvar hivatalos beszállítója. Minőségi virágos illatok, időtlen, mindenféle trendtől független esszenciák és 90%-ban természetes összetételű illatok, illetve testápolási kiegészítők széles skáláját kínálja világszerte.