Azzaro Wanted

2016-ban, az Azzaro Parfums visszanyúl a márka gyökereihez, hogy felülvizsgálja az alapító, Loris Azzaro divattervező eredeti értékeit, egy merész, csábító, nagyvonalú, szabadon gondolkodó emberét, aki tudja, hogyan kell élvezni az életet, és annak örömeit:

  • A NAPFÉNYES mediterrán márka a hamis gyémántokat csillogóbbá, az életet intenzívebbé és az embereket lángolóbbá teszi.
  • Időtlen CSÁBÍTÁS, melyet olyan gyönyörűen illusztrál az Azzaro Pour Homme és az Azzaro pour Elle. Mert Loris Azzaro szerint egy illat mindenekelőtt a „csábítás fegyvere” legyen.
  • HEDONIZMUS, hogy csak a legjobbat vedd el abból, amit az élet kínál, és tudd, hogyan élvezd a jelen pillanatot.
  • NAGYLELKŰSÉG, az erős és valódi érzelmek megosztása barátokkal vagy családtagokkal (melyet tökéletesen megszemélyesít a Chrome), mint amilyen nagylelkű és felejthetetlen nyomokat hagynak az Azzaro parfümök.
  • SZABADSÁG az elme és a test számára, élni az életet akár egy határtalan kalandot, merni kockázatot vállalni… és sikerre vinni.
  • A TÚLÁRADÓ alkotások célja, hogy „hatást gyakoroljanak” annak érdekében, hogy minden szem rád szegeződjön. Mert az élet azoké, akik mernek, és mindenkinek megvan a képessége intenzívebben megélni a pillanatokat egy olyan világban, ahol bármi lehetséges.

Az Azzaro “a márka, mely ünnepli az életet” és lehetővé teszi a férfiak és nők számára, hogy szembeszálljanak a sorssal, bízzanak a szerencséjükben és magukhoz vonzzák vágyaikat.